vineri, decembrie 11, 2009

Personal: Anul viitor sar cu parasuta



Chiar am planuri mari pentru 2010. Chiar imi doresc un plan bine pus la punct. Si chiar imi doresc sa mai las din cand in cand calculatorul si munca deoparte. Planul filmat mai sus e o ambitie. Iar saritul cu parasuta e un pariu cu mine. Recunosc ca am fost provocat de copywriter sa aleg cel mai greu plan, ceva ce nu imi e la indemana. Dar pana la urma e mai bine asa. Trebuie sa inving niste temeri.

Clipul dupa cum se vede este parte din campania de promovare a site-ului PlanulMeu.ro, un tool ce iti permite sa iti programezi planurile pentru anul viitor si sa iti setezi un reminder pentru fiecare sau chiar mai multe, tu alegi ce sa scrii.

Lansarea site-ului e sustinuta si de un concurs ce are ca premiu un HTC Magic.

UPDATE: Vedeti toate clipurile din campanie aici.

Etichete: , ,

8 Comments:

Blogger Raluca said...

Fooarte cool ideea :) ma grabesc sa-mi trec rezolutiile pe site :)

2:56 p.m.  
Anonymous Mihai said...

Buna ideea cu planulmeu.ro Ma gandesc ca impartasirea planurilor de viitor cu ceilalti e foarte benefica pentru fiecare, iti intiparesti in minte scopul si e o motivatie in plus sa muncesti pentru realizarea obiectivelor, caci te-ai laudat ca faci lucrul x,y.. si vrei sa fii un om de cuvant :) Succes!

4:36 p.m.  
Anonymous roxana said...

subscriu la lista cu parasuta la anul, desi eu am incercat inainte ceva bungee si parapanta

5:04 p.m.  
Anonymous Razvan said...

Eu la anul imi propun sa devin o persoana mai responsabila in ceea ce priveste sanatatea.
Uneori ne propunem tot felul de activitati dar cele de baza le uitam cu desavarsire.
Totusi cati dintre noi isi propun sa ajute pe cineva anul viitor? Sa nu mai gandeasca doar cu mentalitatea de: eu vreau ?

6:11 p.m.  
Anonymous Costin said...

Uite ca la asta nu m-am gandit ca ai putea sa o faci! :-P

7:26 p.m.  
Anonymous Bruce said...

Spoturile din campania de "Scuze" in varianta HD

http://www.youtube.com/watch?v=nf6QABmR5S8

9:10 p.m.  
Anonymous Sava said...

pentru anul viitor imi propun inca un copil :)) se pune?

11:07 a.m.  
Anonymous Dekora said...

Frumos plan.
Poate trebuia sa se cheme: vreau sa-mi inving frica de inaltime si sa incepi cu ceva mai usor.

2:43 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home