duminică, decembrie 20, 2009

Personal: Cum ma prinzi de client

Sunt destul de comod si mai putin proactiv in cautari de oferte, chilipiruri sau orice alte lucruri de genul acesta. Nu ma intereseaza atat de mult pretul cat ma intereseaza calitatea si livrarea rapida. Daca ar fi dupa mine, as plati pe cineva sa faca mai toate lucrurile lumesti pentru mine. Eu tot sper ca intr-o zi totul se va gestiona online. Dar chiar si asa voi avea nevoie de un dashboard si nu de zeci de locuri de acces. Ma rog, asta e o chestiune de viitor.

Testez de ceva vreme cu atentie platile online, avand acum acel card BRD ePayment de care va spuneam de curand. Pentru platile mai consistente, platesc prin banca.

Dar sa revin la subiect.

Dupa doua experiente recente, mi-am dat seama ca Twitter este locul cel mai bun in care ma poti prinde de client. Apoi pe blogul meu. Tind sa anunt cam tot ce ma intereseaza pe aceste doua canale.

Asa s-a intamplat cand m-am aratat nemultumit de decizia Editurii RAO de a tine sub control comercializarea ultimului volum semnat de Dan Brown. Am primit pe blog recomandarea de a incerca Books Express si apoi pe Twitter cineva de la acelasi magazin online m-a abordat:
"dacă încă mai cauți Lost Symbol marți poate să fie la tine. Cadou de la Moș Crăciun"
Asta se intampla duminica trecuta. Luni am platit cu cardul ePayment si am primit mesajul:
"gata, este împachetată, mâine pleacă, miercuri este la tine. mulțumim"
Nu a ajuns chiar miercuri, dar in cele din urma am fost multumit.

A doua intamplare din serie s-a petrecut miercuri, tot saptamana asta. Batranul meu iBook da din ce in ce mai multe semne de epuizare. Asa ca m-am gandit ca e timpul sa il inlocuiesc. Si evident, am lansat intentia pe Twitter. Am primit mai multe sugestii, chiar si mailuri cu oferte foarte bune. Am ales insa Mar.ro. M-au abordat pe Twitter, au raspuns nevoilor mele si mi-au promis si livrarea la o anumita data.

Si daca tot m-am expus potentialilor vanzatori de orice, m-am gandit sa fac un test. Nu am certitudinea ca va functiona, dar totusi incerc.

Caut sa imi schimb anvelopele existente cu unele de iarna (da, stiu, e tarziu etc.) si as vrea sa fac operatiunea candva intre Craciun si Revelion. Pe blog am spus chiar acum ca sunt in cautarea unui vanzator de anvelople. Pe Twitter o sa anunt maine pe zi. Va povestesc apoi daca mi-am gasit roti de iarna prin social media.

Experiment cu cardul dedicat platilor online: BRD ePayment –
Plateste online cu cardul BRD ePayment si castigi de 2x mai multe reduceri!

Etichete: , , , , ,