miercuri, ianuarie 27, 2010

Gadgets: Parerea mea despre modu



"Intr-o zi toate calculatoarele vor folosi asa ceva", asa a zis unor apropiati Dov Moran acum mai multi ani, cand se gandea la USB stick si la ce impact va avea asupra industriei IT.

Cativa apropiati mi-au spus ca am fost putin emotionat in prezenta lui Dov. Nu mi-am dat seama, dar probabil asa a fost. Mi se pare fascinant sa stai alaturi de un om care a marcat istoria tehnologiei.

Lansarea modu in Romania a atras multa atentie. Si ca de fiecare data cand cineva aduce ceva nou pe o piata, parerile despre gadget au fost impartite.

Iata parerea mea...

La urma urmei, nu este vorba despre un telefon minuscul, de un record in Guinness Book sau de capabilitati dorite. Este vorba de tehnologie. Este vorba de viziune.

Acest terminal ar trebui privit ca un precursor al unei noi ere in comunicatii, al momentului in care nu vom mai folosi telefonul pe care il stim astazi. Ci altceva. De fapt nu e vorba de "ce", ci de "cum". Iar aici lasa imaginatia fiecaruia sa explodeze.

Pana atunci insa, modu e pe piata si isi va gasi clientii. E foarte posibil sa fiu unul dintre ei.

Etichete: , ,