marți, ianuarie 05, 2010

Life: Gandire de milionar


Il cunosc destul de putin pe Dragos Roua. L-am intalnit, cred, de vreo 4 ori si am schimbat cateva e-mail-uri in vreo 3 ani. Am stat un pic mai mult impreuna la Launch48, unde amandoi am participat in board-ul evenimentului. Atunci am putut sa il vad mai bine in actiune, cum se zice.

Dar nu despre Dragos este vorba in acest post, ci despre cartea pe care el a scris-o: 30 Sentences For A Millionaire Mindset.

In mod normal, as fi trecut usor peste o lansare cu un titlu asa de pompos. Dar fiind scrisa de Dragos (va recomand si blogul sau), am devenit curios. O sa descarc intai preview-ul oferit si apoi probabil voi cumpara volumul. Chiar sunt curios.

Pentru cei care nu stiu, Dragos a vandut acum vreo doi ani o retea de site-uri, care (din estimarea mea) l-a facut milionar.

Etichete: