luni, ianuarie 04, 2010

Life: Rezolutii 2010

E 4 ianuarie. Este ziua in care imi pun pe blog "rezolutiile" pentru anul ce tocmai a inceput. Si fac asta pentru al cincilea an consecutiv.

Tocmai m-am uitat pe lista de anul trecut si am vazut ca din tot ce mi-am propus am infaptuit o singura "rezolutie": voi cauta sa nu ma las afectat de criza si mai ales de crizati. Mai mult, am realizat ca imi doresc acum, printre altele, cam ce nu am reusit sa fac anul trecut. Ceea ce pare un pic normal pentru mine. Altfel, as putea spune: mai bine mai tarziu cu un an decat niciodata.

Anul acesta, influentat putin si de Chris Brogan, am ales sa imi grupez "rezolutiile" sub 3 cuvinte cheie:

Good Life - De cativa ani imi doresc sa ma apuc de sport, sa duc o viata echilibrata, sa am grija de sanatate. N-m reusit pana acum, dar azi par mai hotarat. Deci, in 2010, vreau sa (re)incep sa fac sport (baschet, jogging, Wii), sa stau macar o zi pe saptamana fara sa fiu conectat la provocari, munca, Internet si sa aleg o alimentatie (un pic mai) sanatoasa.

Business - Anul 2009 a fost marcat de lupta cu criza, insa la final de an, mi-am dat seama ca as fi putut face lucrurile altfel. Mai bine. In 2010, imi propun sa fiu mai concentrat si sa am un plan. Anul trecut, am profitat de clipa, am actionat pe moment, fara o strategie, fara un obiectiv. Ma rog, imi doream sa bat criza. Dar nu am avut un plan clar. Acum lucrez la un plan de dezvoltare.

Learning - Ma consider un autodidact. Am vrut sa intru in advertising, am fost cativa ani la biblioteca si am citit. Mi-a placut sa dezvolt proiecte in media si online, m-am uitat atent la ce faceau altii in alte parti si incercam sa invat de la ei. Am vrut sa paginez eu revistele pentru care lucram, am stat langa un DTPist si am "furat meserie". Simt ca trebuie sa aprofundez anumite lucruri si, in unele cazuri, chiar sa invat.

Etichete:

5 Comments:

Anonymous Emilian Nedelcu said...

Ce sport mai e si Wii?

12:56 a.m.  
Anonymous Victoria said...

E foarte important sa duci un stil sanatos de viata...din prea mare comoditate nu facem sport; si uitam senzatia de adrenalina pe care o avem atunci cind facem sport,

Oricum, ai un stil de viata destul de echilibrat daca astea-ti sunt rezolutiilept 2010 :)

3:35 a.m.  
Blogger Cristian said...

@emilian
:-) am pus si eu wii ca eram prea serios.

@victoria
o sa vad la final de an cat de echilibrat a fost.

7:57 a.m.  
Anonymous Mihai Dumitrescu said...

atentie! daca incepi sa joci baschet ma bag si eu...

2:28 p.m.  
Anonymous Tea said...

Suna foarte bine. Subscriu la tot ce ai spus :))

11:39 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home