vineri, ianuarie 08, 2010

Online: Dupa primul the Web Show


In ultima zi a anului trecut, am lansat the Web Show, un clip video despre Internet, antreprenoriat online si social media. L-am anuntat fara mari pregatiri si bine am facut. Feedback-ul primit pe episodul pilot este mai valoros decat orice brainstorming pe care il puteam face noi (eu cu Mihai) inainte de lansare.

Ne-au scris oameni cu experienta in video, dar mai ales spectatori interesati de materialele filmate. Am primit sugestii cu privire la felul in care ar trebui sa il filmam, cum ar fi bine sa il structuram sau ce fel de microfoane sa folosim.

Iata la ce lucram acum:

MAI SCURT: Pilotul a avut putin peste 20 de minute, ceea ce a facut imposibila postarea pe YouTube, motiv pentru care am ajuns pe Vimeo. Am decis sa tinem show-ul pana in 10 minute, nu doar pentru a-l putea posta si pe YouTube, ci pentru ca studiile si spectatorii spun ca less is better.

MAI MULTE: Am zis sa il facem o data pe luna. Dar e prea putin. Nu putem inca face ceva saptamanal. Putem incerca sa aparem de doua ori pe luna.

MAI PROFI: Vom continua sa folosim Vimeo si (in curand) YouTube, insa am legat o colaborare cu VP Factory sa folosim solutia lor. Vom cauta o modalitate sa imbunatatim sunetul si vom aduce putin mai multa dinamica in montaj.

CONCURSURI: Lumea isi doreste concursuri si desi nu aveam in plan asa ceva, vom cauta sponsori pentru diverse idei. Speram ca vom gasi ceva chiar pentru urmatoarea editie.

Mai sunt multe detalii de stabilit si oportunitati de colaborare. Asa ca asteptam in continuare sugestii, propuneri, subiecte. Iata la ce ne gandim:

LOCATII: Pilotul a fost filmat la Marriott si Bucharest Hubb. Ne gandim fie sa trecem prin mai multe locatii, fie sa alegem una de baza. Mai vedem. Cautam insa "gazde" pentru cele doua episoade din ianuarie. Pe primul il filmam saptamana viitoare.

PREMII: Putem initia concursuri in the Web Show. Ar fi o platforma interesanta de lansare pentru noi produse si servicii. Ne trebuie doar niste premii.

ALTELE: Suntem la inceput si prindem multe din mers. E o ocazie buna pentru oricine sa vina la noi cu propuneri compatibile cu cea ce facem sa cu cei pe care ii tintim.

Etichete: , ,

1 Comments:

Anonymous nwradu said...

Nu s-ar putea vorbi cu cei de la Trilulilu.ro ca sa-ti ofera oricat spatiu e nevoie?

11:01 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home