vineri, ianuarie 15, 2010

Personal: Ce parere aveti despre blogul meu?

Cineva m-a intrebat recent de ce folosesc inca platforma Blogger / Blogspot. Raspunsul meu este: Nu mai conteaza acum, sunt pe drumul cel bun. Pe drumul spre WordPress.

Zilele acestea lucrez la lansarea noului meu blog. Mi-a luat aproape 3 ani. Stiu, si eu zambesc cand citesc asta. I-am facut pana acum cred ca vreo 6 layout-uri si am avut cel putin 4 structuri si abordari "pe hartie". In cele din urma, am decis sa merg cu o varianta. Prima care imi vine in minte.

Si mi-ar placea tare mult sa aflu parerea cititorilor / vizitatorilor mei despre ceea ce fac eu aici si ce as putea adauga in viitor. Pentru aceasta, am creat un mic chestionar online. Va invit asadar sa il completati. Multumesc anticipat!

Etichete:

8 Comments:

Anonymous Costin said...

WORDPRESS! :-)

8:49 a.m.  
Blogger karma police said...

blogspot ruleaza...e mult mai usor de folosit si nu inteleg ce are snobimea cu el

11:11 a.m.  
Anonymous Costin said...

"ruleaza" conform...?

11:18 a.m.  
Blogger Eliza said...

un blog util

12:21 p.m.  
Anonymous John said...

Ramai, nene, pe blogspot!

4:40 p.m.  
Blogger Bucuresti servicii said...

ce conteza ce spun altii? ai ajuns aici pt ca ai fost tu ! cand incepi sa existi pentru ei devii ei.. adica mediocru si pierzi !
ramai pe blogspot !

10:27 a.m.  
Anonymous ArgesForum said...

asteptam sa vedem noul blog

4:52 p.m.  
Anonymous ArgesForum said...

astep sa vad noul blog

4:53 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home